Šobrīd informatīvās kampaņas „Fiktīvas laulības – slazds!” atbalstītāju vidū ir tādi uzņēmumi kā Philip Morris Latvia, Tallink Hotel Riga, AS Rīgas Starptautiskā autoosta, VAS Latvijas Dzelzceļš, t/c ORIGO, VAS Starptautiskā lidosta „Rīga”, AS Rīgas Pasažieru osta. Informatīvie atbalstītāji: www.tvnet.lv, www.rus.tvnet.lv, www.apollo.lv, www.draugiem.lv, www.mammamuntetiem.lv, www.baltic-ireland.ie, www.diena.lv. Uzņēmēji un privātpersonas: Jana Šmite, Eva Galeja, Dace Brauķe, Ivonna Krastiņa, Inese Caune. Nāc un pievienojies!
NVO „Patvērums „Drošā māja”” ir vienīgā organizācija, kas no 2007. gada ir ieguvusi tiesības sniegt valsts apmaksātos sociālās rehabilitācijas pakalpojumus cilvēku tirdzniecības upuriem un turpinās iesākto arī 2011. gadā. Pērn biedrība saņēma Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pateicību par nozīmīgu darbu cilvēku tirdzniecības novēršanā un apkarošanā. 2011. gadā biedrībai pasniegta ASV vēstniecības Latvijā godalga "Par inovatīvu darbu sabiedrības labā".
LatvijaDrošā mājadažādiem cilvēkiem
Uzticības tālrunis cilvēku tirdzniecības gadījumos: +371 28612120
5. februārī aktivitātes Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā/ t/c ORIGO!
Ievietots: 01.02.2011
5. februārī no plkst. 11:30 līdz 14:00 Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā/ t/c Origo (Stacijas laukums 2, Rīga) kampaņas
„Fiktīvas laulības – slazds!” ietvaros notiks interaktīva akcija, kuras
laikā būs iespēja uzzināt par tādu cilvēktirdzniecības formu kā
fiktīvas laulības, kā arī saņemt konsultācijas no speciālistiem.
Biedrības
"Patvērums "Drošā māja"" rīkotās kampaņas "Fiktīvas laulības - slazds!", kura
iesākās 19. janvārī, ietvaros plānotas kopumā četras performances -
Starptautiskajā lidostā "Rīga" (22.01.), Rīgas Pasažieru ostā (29.01.), Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā/
t/c ORIGO (05.02.) un Rīgas Starptautiskajā autoostā (12.02.). Šo
aktivitāšu mērķis ir vietās, no kurām cilvēki dodas ārpus valsts,
informēt sabiedrību par riskiem slēdzot fiktīvas laulības ārpus
Latvijas ar trešo valstu pilsoņiem par vai bez atlīdzības. Interaktīvo
aktivitāšu laikā arīdzan tiek veikta anketēšana, lai noskaidrotu
sabiedrības informētības līmeni par šo problēmu, kā arī sniegtas
konsultācijas.